Etiketter

, , , , , , , ,

Men dra mig baklänges vilket drag det var i detta avsnitt då! De flesta på Farmen, men också många tittare hade säkert förväntat sig att jag skulle välja Amanda som andrekämpe – vilket också var så jag sa att jag skulle göra. Men som ni beskådade så vart det inte riktigt så och söta Fanny åkte hem med dunder och brak. Inte populärt bland de andra farmarna som vart skitsura, och Jocke var ju väldigt snabb med att få alla emot mig. Inte så svårt att förstå dock.

Så nu återstår det bara att se hur klimatet blir för mig på Farmen efter detta. Men det är bara att bita ihop 🙂

Tack!

Jag låter dem som vill gå i taket om mig göra just så. Men tids nog kommer jag berätta hur saker låg till från min sida och varför mina beslut blev som dom blev.

Och till alla er som hejar på mig och överöser mig med härliga och snälla ord – TACKAR HJÄRTLIGAST! Det är era ord jag verkligen lyssnar på och tar till mig än nånting annat.

Ge inte Sylvia och Ylva alkohol för sjutton!

OK gott folk, nu ligger det till såhär att jag och Ylva hade kommit överens om innan att ”spä på” lite om vad som skulle hända ifall vi fick alkohol i oss – just för att förhoppningsvis ge lite hintar till produktionen om att ”slänga in” ett par öl eller tre. Gick ju sisådär. Vi fick glass, men det var ju absolut inte fy skam!

Med andra ord – mitt i allt skapade av bra underhållning till er, så var vi ju tvungna att ha liite kul för att se hur långt vi kunde gå. Dock utan större framgång.

Sista ord(en)

För övrigt så vill jag bara såhär sista ordet och allt ge en liten gliring (till den som känner sig träffad) att jag står ALLTID emot elakheter mot andra människor. Och utåt sett vill jag gärna försöka att dra mitt lilla strå till den ”goda stacken” genom att kanske försvara eller åtminstone påpeka att det är fel. Och visst har många varit lite elaka mot en del av oss som är deltagare på Farmen. Men jag försvarar utan att vara tjatig, men tycker det är otroligt lågt när någon jag har försvarat öppet sedan skickar fina tacksamhetsord, massa hjärtan och idiotiska smileys som tack för det, för att sedan – trots att denne vet hur det egentligen ligger till såhär i efterhand, öppet stöttar elaka kommentarer om mig. Det om nått är falskt!

Nu är det ju som så att jag blir inte såpass berörd av elaka kommentarer att det skulle knäcka mig och jag ringer in sjuk typ. Nej, finns alltid folk som inte gillar en och tyvärr har jag inte än idag hittat ett sätt som alla älskar. Vad folk skriver för elakheter på Flashback eller någon annanstans är väl givetvis ingen boost till självförtroendet precis – men samtidigt – alla har ett val: att påverkas av det eller inte. Väljer lätt det sistnämnda 🙂

Sov nu gott alla fina människor och det verkar som om Farmen underhåller er en hel del!

