Etiketter

, , , , , , , ,

Om några minuter är det dags för kvällens veckofinal på Farmen och Ida ska välja andrekämpe. Ja hon har inte så många att välja mellan så detta ska bli spännande! Risken är stor att hon väljer mig.

Ju längre in i denna säsong vi kommer så väcks mer och mer känslor. Också mellan oss deltagare. En del diskuteras privat men också lite grann offentligt. Både positivt och negativt såklart. Men det jag nu hoppas på är att vi deltagare sinsemellan kan reda ut saker som är outredda, om så finnes, och att försöka se bortom deltagandet och istället fokusera på här och nu. Men såklart – tror inte syftet med att mata ihop oss var att vi alla skulle bli bästisar. Nej utan för att vara med och tillsammans med produktion skapa bra TV och som väcker känslor. Hitintills tycker jag vi lyckats ganska bra 🙂

Jag tänker inte öppet mot någon visa ilska eller vad det nu må vara just för den enkla anledningen att det kan blåsas upp och bli större än vad det från början var, sen fritt fram för vem som helst att döma. Nope. För det är lätt att döma också när man inte har alla fakta. Men det är klart – jag kommer självklart att bemöta saker men jag väljer att göra det på ett snyggt sätt och som heller inte förhoppningsvis bidrar till att det blir större.

Hur de andra gör får stå för dem.

Hur som så fick i alla fall jag en grand entré med Paolo Roberto med häst och vagn. Det ni! 🙂

SylviaJansson_PaoloRoberto.jpgFoto: Bild tagen av Mark Bergström

