Etiketter

, , , ,

Vi har nu kommit till tredje avsnittet på Farmen och jag har fått massor av positiv feedback från jättemånga, men redan börjar människor som gömmer sig bakom anonyma profiler att skriva elakheter om några utav oss som är deltagare.

Detta var ju mer eller mindre väntat, men jag har fortfarande så svårt att förstå hur en del tydligen känner något slags behov av att kalla folk för de hemskaste sakerna – och sen inte kunna stå för det med sin riktiga underskrift. Men över lag – varför vara så elaka?

Detta är den största nackdelen med Internet. Vem som helst kan säga/skriva precis vad som helst. Och är man inte stark och orkar stå emot/ignorera, så kan det leda till allvarliga konsekvenser för de drabbade.

Nåväl, jag är helt övertygad om att det finns många människor därute som skulle tycka det var häftigt att ha våran plats på Farmen – lika många som absolut inte skulle vilja vara med. Men för oss som är med är detta ett äventyr utan dess like. Alltså det går inte att förklara!

Jag kommer alltid att stå upp för mer snällhet på nätet och kommer aldrig acceptera när någon far illa.

Slutligen så vill jag tacka för alla fina SMS, meddelanden på Facebook, mail, Instagram etc och jag önskar jag hann krama er allihop! Ni är så gulliga och snälla och jag uppskattar verkligen er feedback.

Avslutar detta inlägg med en vacker bild jag tog tidigare idag. Solen var såååå vacker på trätopparna!

IMG_0765

Vi ses imorgon!

 

 

