Etiketter

, , ,

Om bara några ynka dagar börjar det nya året. Känns vemodigt samtidigt som det känns pirrigt spännande. Och när jag tänker tillbaka på åren som gått undrar jag varför allt gick så fort? Finns så mycket som hänt jag önskar jag kunde gå tillbaka till, och liksom stanna i just den känslan ett litet litet tag längre, och annat som jag önskar kunde passera lite snabbare än det gjorde. Men men, allt som hänt och det jag har fått uppleva är ju en del av mig.

Ett stort intresse som jag har är fotografering – både att bli fotograferad (vilket som är askul med rätt fotograf/styling) och att fotografera själv. Fick i julklapp en Canon EOS 100D , stativ och objektiv som jag nu måste sätta mig in i.

Jag har försummat denna stackars blogg som jag från början hade otroligt ambitiösa planer med tack vare Blogg100

Hade inte tänkt göra detta till en foto-blogg, men nog lär jag lägga upp en massa bilder nu när jag har en bra kamera. Såklart! Ha dock överseende med att jag ännu inte lärt mig alla finesser

IMG_0307

IMG_0188

IMG_0235

IMG_0236

IMG_0267

