Etiketter

, , , ,

Tyvärr missade jag starten med några dagar, men nu är jag med i gamet! Ska bli riktigt kul att få lära känna alla er som är med i utmaningen, och grädden på kakan är ju när vi ses till sommaren!

Sista utmaningen bloggade jag genom mitt företag jag arbetar för, men inte denna gång. Jag vill kunna ge lite mer av mig själv och inte bara blogga om jobbrelaterade saker. En egen blogg ger mig större frihet att vara lite mer personlig.

Jag kommer att blogga om arbetslivsrelaterade saker som dyker upp i min vardag, om kärlek, motgångar, min stundtals tragiska barndom jag ännu inte bearbetat färdigt, om kvinnlighet och att vara kvinna, att vara 3-barns mamma – och kaoset däremellan.

Jag vill ha total frihet med min blogg. Jag vill kunna sätta vilken ton jag än vill ha för dagen. Ibland kan jag skriva med mycket attityd och jag kommer troligtvis ALLTID att såga jantelagen som jag sorgligt nog stöter på en hel del i min generella vardag. Människor som påverkat mig positivt på något sätt kommer jag troligtvis att lyfta fram en hel del då jag tycker att det är viktigt att visa uppskattning och att ge beröm. 

Image

Bild lånad av Carl Carnebro med ursnygga bloggen www.springkalle.se 

Vi ses i bloggvimlet!

 

